فرمانده انتظامی بم گفت: خودرویی که به همراه کودک چهار ساله درون آن به سرقت رفته بود، در کمتر از یک ساعت کشف شد.
فرمانده انتظامی بم گفت: خودرویی که به همراه کودک چهار ساله درون آن به سرقت رفته بود، در کمتر از یک ساعت کشف شد.
به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب امروز، چهارم اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی خود در یکی از خیابانهای شهر بم در حالی که کودک چهار ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده، به سرعت طرح مهار به تمامی واحدهای انتظامی ابلاغ شد.
وی افزود: در این راستا تیمهای گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتا واحد گشت کلانتری ۱۲در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محلههای شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.
فرمانده انتظامی بم گفت: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پیجوییهای ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه این دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و در صدد روشن کردن خودروی وی برآمدند، اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن میکنند، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند