احمد بن حمد الخلیلی گفت: ما این اقدام را تحسین میکنیم زیرا در برابر شرارت، بازدارندگی ضرورت دارد، در غیر این صورت، گسترش پیدا میکند و فراگیر میشود.
احمد بن حمد الخلیلی گفت: ما این اقدام را تحسین میکنیم زیرا در برابر شرارت، بازدارندگی ضرورت دارد، در غیر این صورت، گسترش پیدا میکند و فراگیر میشود.
به گزارش صبح ساحل، مفتی اعظم پادشاهی عمان، از حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی استقبال و آن را تحسین کرد.
احمد بن حمد الخلیلی با انتشار مطلبی در صفحه شخصیاش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آنچه در رسانهها از اقدام جمهوری اسلامی ایران در پاسخ دادن به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران و این واکنش جسورانه منتشر شد، چیزی است که واقعا خوشحال کننده است و امیدواریم به زودی به ثمر بنشیند.
وی افزود: ما این اقدام و اقدامات مشابه آن را تحسین میکنیم و امیدواریم توانایی و حضور قدرتهای امت را حفظ کند. زیرا در برابر شرارت، بازدارندگی ضرورت دارد، در غیر این صورت، گسترش پیدا میکند و فراگیر میشود. امید داریم که آنچه رخ داد، برای صهیونیستها و کسانی که به آنها کمک کردند، دردناک باشد و مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که قدرت صهیونیستها را در هم بشکند و توطئه آنها را دفع کند و مسلمانان را از شر آنها نجات دهد.
خداوند را برای دادن توفیق آن ستایش میکنیم و از همه امت میخواهیم تا برای یاری رساندن به مظلومان در غزه و فلسطین، ابتکار عمل را در دست بگیرند و به واکنشهای جزئی اکتفا نکنند. این بخشی از تقویت قدرت در دستور الهی است که در آن میفرماید: (وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة).

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
شناورسازی سازی به دنبال سه امتیاز مقابل کارا گستر
امضای سند توافق چارچوبی بین لبنان و رژیم صهیونیستی با حضور «روبیو»
تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
تکذیب پیام منتسب به فرمانده نیروی هوافضای سپاه
ساعت کاری ادارات هرمزگان بهدلیل بازی ایران و مصر تغییر کرد
همسر رئیسجمهور سابق کره جنوبی به ۷ سال زندان محکوم شد
کشتههای زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ تن رسید
نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران
جزییات قیمت بلیت نجف-تهران و بالعکس
ساعت دیدار چادرملو و پرسپولیس تغییر کرد
ترامپ: ایران آتشبس را نقض کرده است
گفتگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و امارات
آزادی خدمه ایرانی نفتکش توقیف شده توسط آمریکا
بیشتر کشتیها از مسیر تحت کنترل ایران در تنگه هرمز استفاده میکنند