06

تیر

1405


حوزه خلیج فارس

12 بهمن 1402 10:20 0 کامنت
شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت روز سه شنبه در یک سفر دولتی به عربستان سعودی وارد ریاض شد.
وی مورد استقبال محمد بن سلمان ولیعهد سعودی قرار گرفت و مراسم استقبال رسمی در دربار پادشاهی عربستان سعودی در پایتخت این کشور برگزار شد. وزارت امور خارجه عربستان با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی به امیر کویت خوش آمد گفت و آن‌جا را خانه دوم وی نامید.
پس از آن در کاخ سلطنتی عرقا مورد استقبال ملک سلمان قرار گرفت و رهبران دو کشور روابط نزدیک بین دو کشور را در زمینه‌های مختلف بررسی کردند. به امیر کویت نیز نشان ملک عبدالعزیز اعطا شد. ولیعهد پادشاهی همچنین جلسه‌ای را با امیر این کشور برگزار کرد که طی آن روابط دوجانبه بررسی شد و فرصت‌های توسعه آن در زمینه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر شد. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، عصر روز سه‌شنبه هنگام خروج از ریاض، امیر کویت را وداع گفت.
روزنامه صبح ساحل
دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال